UITNODIGING

“Ontmoeting van culturen in de Maten”

Zondag 3 maart 2013, vanaf 13.30 uur, organiseert in De Drie Ranken, Eglantierlaan 202 te Apeldoorn, Stichting Ontmoeting de Maten (SOM) voor de achtste keer de activiteit “De Maten in Geuren en Kleuren”.

De ‘Maten in Geuren en Kleuren’ is een jaarlijkse culturele ontmoeting die al zeven maal met succes georganiseerd is. De laatste editie van dit evenement werd door ruim 400 mensen bezocht.

Bij de ‘Maten in Geuren en Kleuren’ staat het presenteren van aspecten van diverse culturen die er in de Apeldoornse samenleving zijn centraal. Bezoekers en deelnemers krijgen gelegenheid daar kennis mee te maken, ervaring mee op te doen en natuurlijk ook om elkaar te ontmoeten.

Het thema van de editie 2013 van ‘Maten in Geuren en Kleuren’ is “Ontmoeting van culturen”, met accent op de Marokkaanse cultuur. Dat zal onder meer tot uiting komen in het optreden van het Marokkaanse Orchestre Ismailia. Het programma wordt om 13.40 uur officieel geopend door wethouder Paul Blokhuis.

Evenals in de voorgaande jaren zal het programma van 3 maart bestaan uit drie onderdelen: optredens door dans- en muziekgroepen van diverse culturen, workshops en informatie over culturen en organisaties.

Door het organiseren van deze activiteit wil Stichting Ontmoeting de Maten (SOM) een bijdrage leveren aan het bevorderen van onderling begrip en respect voor elkaar ten gunste van de leefbaarheid in de wijk.

Voor meer informatie kunt u mailen naar info@stichtingontmoetingdematen.nl of bellen (06 – 15149269)

IEDEREEN IS VAN HARTE WELKOM OP 3 MAART A.S. IN DE DRIE RANKEN !!!

Aan deze activiteit werken de kerkelijke gemeenschap de Drie Ranken en het Platform Duurzaam Dialoog Apeldoorn (PDDA) actief mee.