Uitnodiging

Stichting Ontmoeting de Maten (SOM) nodigt u van harte uit om de activiteit ‘De Maten in Geuren en Kleuren” editie 2014 mee te maken.

In 2014 zal ‘De Maten in Geuren en Kleuren’ op zondag 2 maart, vanaf 13.30 uur, gehouden worden in de Drie Ranken, Eglantierlaan 202.

Bij de ‘Maten in Geuren en Kleuren’ staat het presenteren van aspecten van diverse culturen centraal. Bezoekers en deelnemers krijgen de gelegenheid elkaar te ontmoeten, kennis te maken en ervaring op te doen met aspecten van diverse culturen die er in de Apeldoornse samenleving zijn.

De Surinaamse cultuur zal in 2014 extra aandacht krijgen. Dat zal onder meer tot uiting komen in een workshop over de Surinaamse cultuur, gegeven door de dichter Oscar Kemble en het optreden van de Surinaamse muziekgroep Caribbean Boys. Het programma zal om 13.30 uur officieel geopend worden door wethouder Paul Blokhuis.

Verder werken o.a. de Internationale dansgroep Phoenix, de Turkse dansgroep Kleurrijke Dans, Mudanthe en Theater Zonder Grens aan het programma mee.

Evenals de voorgaande jaren zal het programma van 2 maart bestaan uit drie onderdelen: optredens door dans- en muziekgroepen van diverse culturen, workshops en informatie over culturen en organisaties.

Voor meer informatie over deze activiteit mailen naar info@stichtingontmoetingdematen.nl  of bellen (06 – 15149269).

We hopen u te mogen verwelkomen op 2 maart aanstaande in De Drie Ranken !!!